• Home
  • Historie
  • Organisatie
  • Cursusaanbod
    • Beleggen
    • Taalcursus
    • AOV ondernemersdiploma
    • Marketing>
      • NIMA A
      • NIMA A / SMA Sales
      • NIMA B
      • Call Center Management
    • Internationaal goederen

Keurmerk Taxi


Al jaren wordt in de taxi-branche gesproken over een taxi-keurmerk!
Dit om de kwaliteit van de dienstverlening te garanderen en de klanttevredenheid te vergroten. In overleg met het Koninklijk Nederlands Vervoersverbond (KNV), heeft het Ministerie van Verkeer en Waterstaat een kwaliteitsnorm ontwikkeld waardoor taxibedrijven kunnen aantonen dat zaken als veiligheid, comfort en imago zijn gewaarborgd. Bedrijven die aan deze eisen voldoen komen, na te zijn gecontroleerd door het keuringsinstituut KIWA, in het bezit van het “Taxi Keurmerk”.
Lesmaat, het bedrijf dat tevens de opleiding tot “Ondernemer Taxi” verzorgt, heeft in nauw overleg met KIWA en KNV een keurmerk traject ontwikkeld dat u als ondernemer in slechts twee bijeenkomsten voorbereidt op de door het KIWA af te nemen controle (audit). Deze bijeenkomsten worden vanaf 1 maart 2005 wekelijks georganiseerd in de Aristo-zalen te Amsterdam Sloterdijk. Vier weken later wordt de toets-bijeenkomst gehouden waarna u zich met een gerust hart kunt aanmelden voor de definitieve audit bij het KIWA.
Copyright Lesmaat Bedrijfsopleidingen en trainingen